Hurtig Levering
Hurtig levering 1-3 dage
Altid de bedste tilbud
Vælg abonnement Op til 33% rabat
Fuld Returret
Fuld returret 14 dages returret
Stor rabat
Stor rabatKøb mere end ét blad og spar op til 20%
Officiel Tankesport webshop
Officiel Tankesport webshop Det fulde sortiment

Ofte stillede spørgsmål

Du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål her.

Jeg har et abonnement og vil ændre min adresse eller tilføje en mailadresse.

Det er meget vigtigt, at vi får adresseændringer så hurtigt som muligt. Log ind på www.mitabonnement.dk med dit abonnementsnummer og ret i dine oplysninger.

Abonnementsnummeret står sammen med adressen, når du modtager dit blad. Kan du ikke finde/huske dit abonnementsnummer, så kontakt abonnementsservice.


Jeg har bestilt et abonnement og vil gerne vide, hvornår jeg modtager det første nummer?

Når du bestiller et abonnement på vores hjemmeside, vil du inden for få dage modtage en mail fra vores abonnementsservice med information om, hvilket nummer der bliver det første i dit abonnement, og hvornår det udkommer. Du skulle modtage bladet senest den dag, det udkommer.

Har du yderligere spørgsmål til dit abonnement, eller vil du have et uddybende svar på et af spørgsmålene, så kontakt abonnementsservice.


Jeg har lagt en ordre på jeres webshop, men har mod forventning ikke modtaget en bekræftelse. Betyder det, at min ordre ikke er gået igennem?

Prøv at kigge i dit spamfilter, da den godt kunne gemme sig der. Hvis den ikke ligger i spamfilteret, så skriv til os på kundeservice.


Jeg har lagt en ordre og er kommet til at lave en fejl i leveringsadressen. Hvad gør jeg?

Hvis det er et blad eller enkelte blade, du har bestilt (ikke abonnement), så kan vi desværre ikke rette i adressen, da bladet/bladene højst sandsynligt allerede er blevet sendt. Hvis du opdager en fejl straks efter din bestilling, så tag fat i os med det samme på vores kundeservicemail, og så vil vi prøve at se, om vi kan nå at ændre i adressen.

Er det et abonnement, du har bestilt, så skriv til abonnementsservice, så det kan blive rettet, inden det første nummer i dit abonnement bliver sendt ud.


Kontakt




Abonnement

Bestil et abonnement her på siden eller kontakt vores abonnementsafdeling allerede i dag

Læs mere

Vindere

Navnene på de heldige og talentfulde vindere af vores konkurrencer i ekspertbladene og Hyggekryds

Læs mere

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores elektroniske nyhedsbrev og få gode tilbud og information om nye produkter

Læs mere

Print selv-gavekort

Udskriv et gavekort på et abonnement. Vælg mellem et generelt gavekort eller et, der er lavet specielt til jul

Læs mere


 

Keesing Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
DK-2300 København S

 

Kundeservice kan kontaktes på
[email protected]

Abonnementsservice kan kontaktes på
[email protected]

mandag til torsdag mellem kl. 9-15
og fredag mellem kl. 12-15
+45 70201553


Ofte stillede spørgsmål

Du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål her.

Jeg har et abonnement og vil ændre min adresse eller tilføje en mailadresse.

Det er meget vigtigt, at vi får adresseændringer så hurtigt som muligt. Log ind på www.mitabonnement.dk med dit abonnementsnummer og ret i dine oplysninger.

Abonnementsnummeret står sammen med adressen, når du modtager dit blad.

Kan du ikke finde/huske dit abonnementsnummer, så kontakt abonnementsservice.


Jeg har bestilt et abonnement og vil gerne vide, hvornår jeg modtager det første nummer?

Når du bestiller et abonnement på vores hjemmeside, vil du inden for få dage modtage en mail fra vores abonnementsservice med information om, hvilket nummer der bliver det første i dit abonnement, og hvornår det udkommer. Du skulle modtage bladet senest den dag, det udkommer.

Har du yderligere spørgsmål til dit abonnement, eller vil du have et uddybende svar på et af spørgsmålene, så kontakt abonnementsservice.


Jeg har lagt en ordre på jeres webshop, men har mod forventning ikke modtaget en bekræftelse. Betyder det, at min ordre ikke er gået igennem?

Prøv at kigge i dit spamfilter, da den godt kunne gemme sig der. Hvis den ikke ligger i spamfilteret, så skriv til os på kundeservice.


Jeg har lagt en ordre og er kommet til at lave en fejl i leveringsadressen. Hvad gør jeg?

Hvis det er et blad eller enkelte blade, du har bestilt (ikke abonnement), så kan vi desværre ikke rette i adressen, da bladet/bladene højst sandsynligt allerede er blevet sendt. Hvis du opdager en fejl straks efter din bestilling, så tag fat i os med det samme på vores kundeservicemail, og så vil vi prøve at se, om vi kan nå at ændre i adressen.

Er det et abonnement, du har bestilt, så skriv til abonnementsservice, så det kan blive rettet, inden det første nummer i dit abonnement bliver sendt ud.


Kontakt

Kontakt os på:

mandag til torsdag mellem kl. 9-15 og fredag mellem kl. 12-15
+45 70201553


[email protected]


Keesing Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
DK-2300 København S