Hurtig Levering
Hurtig levering 1-3 dage
Altid de bedste tilbud
Vælg abonnement Op til 20% rabat
Fuld Returret
Fuld returret 14 dages returret
Officiel Tankesport webshop
Officiel Tankesport webshop Det fulde sortiment

KUNDESERVICE

BEMÆRK: Vi oplever i øjeblikket forsinkelse på leveringer! 

Du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål her.

JEG HAR BESTILT ET ABONNEMENT. HVORNÅR MODTAGER JEG MIT FØRSTE BLAD?

Når du bestiller et abonnement på vores hjemmeside, vil du modtage to emails fra os. Den første er en ordrebekræftelse og den anden er adgang til din SELVBETJENING omkring dit abonnement samt information omkring din første levering. 

BEMÆRK: DER KAN GÅ UGER/MÅNEDER FØR DU MODTAGER DIT FØRSTE BLAD. Dette afhænger af, hvor ofte bladet udkommer. 

Du kan altid logge ind på dits abonnements SELVBETJENING, og se hvornår du kan forvente næste levering.
Du modtager bladet senest den dag, det udkommer. 

Hvis du er interesseret i, at modtage et blad hurtigere - kan vi anbefale, at købe et enkelt blad her i shoppen.


JEG HAR BESTILT ET ELLER FLERE BLADE OG VIL GERNE VIDE, HVORNÅR JEG MODTAGER DET/DEM?

VI OPLEVER I ØJEBLIKKET FORSINKELSER PÅ VORES LEVERINGER
 
Når du køber enkelte blade (ikke abonnement), er der en leveringstid på 1-3 hverdage. Hvis dit blad/blade er forsinket, så anbefaler vi, at du afventer op til 10 dage, og hvis det stadig ikke er dukket op, tager du selvfølgelig fat i os på kundeservice. 

Vores blade bliver sendt som brev. Det betyder, at vi eller du ikke modtager tracking i forbindelse med forsendelsen. 


JEG HAR MODTAGET EN FAKTURA FOR MIT ABONNEMENT. HVORDAN BETALER JEG?

Har du modtaget en faktura på EMAIL: skal du klikke på "GÅ TIL BETALING" - derefter kan du vælge om du vil betale med Mobilepay, kreditkort eller oprette en fast betaling. 

Har du modtaget en faktura på BREV: kan du blot tage fakturaen med i banken eller betale via din netbank ved at indtaste betalingsoplysningerne, der står på vores faktura. 

Du kan altid vælge at betale via SELVBETJENING (Kan du ikke finde/huske dit abonnementsnummer, så skal du blot klikke på "GLEMT PASSWORD/LOGIN")

JEG HAR BESTILT ET ABONNEMENT. HVORNÅR MODTAGER JEG MIT FØRSTE BLAD?

Når du bestiller et abonnement på vores hjemmeside, vil du modtage to emails fra os. Den første er en ordrebekræftelse og den anden er adgang til din SELVBETJENING omkring dit abonnement samt information omkring din første levering. 

BEMÆRK: DER KAN GÅ UGER/MÅNEDER FØR DU MODTAGER DIT FØRSTE BLAD. Dette afhænger af, hvor ofte bladet udkommer. 

Du kan altid logge ind på dits abonnements SELVBETJENING, og se hvornår du kan forvente næste levering.
Du modtager bladet senest den dag, det udkommer. 

Hvis du er interesseret i, at modtage et blad hurtigere - kan vi anbefale, at købe et enkelt blad her i shoppen.


JEG HAR MODTAGET EN FAKTURA FOR MIT ABONNEMENT. HVORDAN BETALER JEG?

Har du modtaget en faktura på EMAIL: Skal du klikke på "GÅ TIL BETALING" - derefter kan du vælge om du vil betale med Mobilepay, kreditkort eller som oprette en fast betaling. 

Har du modtaget en faktura på BREV: Kan vi blot tage fakturaen med i banken eller betale via din netbank og blot indtaste betalingsoplysningerne, der står på vores faktura. 

Du kan også vælge at betale via SELVBETJENING (Kan du ikke finde/huske dit abonnementsnummer, så skal du blot klikke på "GLEMT PASSWORD/LOGIN")


JEG HAR ET ABONNEMENT OG VIL GERNE ÆNDRE ADRESSE OG-/ELLER MAILADRESSE.

Du kan nemt logge ind på SELVBETJENING  og rette i dine oplysninger.

Kan du ikke finde/huske dit abonnementsnummer, så skal du blot klikke på "GLEMT PASSWORD/LOGIN"


JEG HAR LAGT EN ORDRE PÅ JERES WEBSHOP, MEN HAR IKKE MODTAGET EN BEKRÆFTELSE.

Din ordre er først gået igennem efter du har modtaget en kvittering på shoppen efter betalingen.

Prøv at kigge i dit spamfilter, da den godt kunne gemme sig der. Hvis den ikke ligger i spamfilteret, og du fik en kvittering på webshoppen efter betalingen, så kan du kontakte vores kundeservice


JEG HAR LAGT EN ORDRE OG ER KOMMET TIL AT LAVE EN FEJL I LEVERINGSADRESSEN. HVAD GØR JEG?

Hvis det er et enkelt(e) blade, du har bestilt (ikke abonnement), så kan vi desværre ikke rette i adressen, da bladet/bladene højst sandsynligt allerede er blevet sendt. Hvis du opdager en fejl straks efter din bestilling, så tag fat i os med det samme på vores kundeservicemail, og så vil vi prøve at se, om vi kan nå at ændre i adressen.

Er det et abonnement, du har bestilt, så kan du logge ind på SELVBETJENING og rette adressen, inden det første nummer i dit abonnement bliver sendt ud.


JEG HAR MODTAGET EN FAKTURA FOR MIT ABONNEMENT. HVORDAN BETALER JEG?

Har du modtaget en faktura på EMAIL: Skal du klikke på "GÅ TIL BETALING" - derefter kan du vælge om du vil betale med Mobilepay, kreditkort eller som oprette en fast betaling. 

Har du modtaget en faktura på BREV: Kan vi blot tage fakturaen med i banken eller betale via din netbank og blot indtaste betalingsoplysningerne, der står på vores faktura. 

Du kan også vælge at betale via SELVBETJENING (Kan du ikke finde/huske dit abonnementsnummer, så skal du blot klikke på "GLEMT PASSWORD/LOGIN")


JEG HAR BESTILT ET ABONNEMENT. HVORNÅR MODTAGER JEG MIT FØRSTE BLAD?

Når du bestiller et abonnement på vores hjemmeside, vil du modtage to emails fra os. Den første er en ordrebekræftelse og den anden er adgang til din SELVBETJENING omkring dit abonnement samt information omkring din første levering. 

BEMÆRK: DER KAN GÅ UGER/MÅNEDER FØR DU MODTAGER DIT FØRSTE BLAD. Dette afhænger af, hvor ofte bladet udkommer. 

Du kan altid logge ind på dits abonnements SELVBETJENING, og se hvornår du kan forvente næste levering.
Du modtager bladet senest den dag, det udkommer. 

Hvis du er interesseret i, at modtage et blad hurtigere - kan vi anbefale, at købe et enkelt blad her i shoppen.

 


JEG HAR BESTILT ET ELLER FLERE BLADE OG VIL GERNE VIDE, HVORNÅR JEG MODTAGER DET/DEM?

VI OPLEVER I ØJEBLIKKET FORSINKELSER PÅ LEVERINGER FRA DAO
 
Når du køber enkelte blade (ikke abonnement), er der en leveringstid på 1-3 hverdage. Hvis dit blad/blade er forsinket, så anbefaler vi, at du afventer op til 10 dage, og hvis det stadig ikke er dukket op, tager du selvfølgelig fat i os på kundeservice. 

Vores blade bliver sendt som brev. Det vil sige, at vi eller du ikke modtager tracking i forbindelse med forsendelsen. 

Kontakt




Abonnement

Bestil et abonnement her på siden eller kontakt vores abonnementsafdeling allerede i dag

Læs mere

Vindere

Navnene på de heldige og talentfulde vindere af vores konkurrencer i ekspertbladene og Hyggekryds

Læs mere

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores elektroniske nyhedsbrev og få gode tilbud og information om nye produkter

Læs mere

Print selv-gavekort

Udskriv et gavekort på et abonnement. Vælg mellem et generelt gavekort eller et, der er lavet specielt til jul

Læs mere


 

Keesing Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
DK-2300 København S

 

Kundeservice kan kontaktes på
[email protected]

Tankesport.dk - Keesing Danmark A/S
Tlf. 70 60 89 99 
Mandag-torsdag: 08.00-21.00
Fredag: 08.00-20.00
Lørdag: 09.00-16.00
Søndag og helligdage: 09.00-15.00


Ofte stillede spørgsmål

Du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål her.

Jeg har et abonnement og vil ændre min adresse eller tilføje en mailadresse.

Det er meget vigtigt, at vi får adresseændringer så hurtigt som muligt. Log ind på mit abonnement med dit abonnementsnummer og ret i dine oplysninger.

Abonnementsnummeret står sammen med adressen, når du modtager dit blad.

Kan du ikke finde/huske dit abonnementsnummer, så kontakt kundeservice


Jeg har bestilt et abonnement og vil gerne vide, hvornår jeg modtager det første nummer?

Når du bestiller et abonnement på vores hjemmeside, vil du modtage en mail fra vores med information om, hvilket nummer der bliver det første i dit abonnement, og hvornår det udkommer. Du skulle modtage bladet senest den dag, det udkommer.

Har du yderligere spørgsmål til dit abonnement, eller vil du have et uddybende svar på et af spørgsmålene, så kontakt kundeservice. 


Jeg har lagt en ordre på jeres webshop, men har mod forventning ikke modtaget en bekræftelse. Betyder det, at min ordre ikke er gået igennem?

Prøv at kigge i dit spamfilter, da den godt kunne gemme sig der. Hvis den ikke ligger i spamfilteret, så skriv til os på kundeservice.


Jeg har lagt en ordre og er kommet til at lave en fejl i leveringsadressen. Hvad gør jeg?

Hvis det er et blad eller enkelte blade, du har bestilt (ikke abonnement), så kan vi desværre ikke rette i adressen, da bladet/bladene højst sandsynligt allerede er blevet sendt. Hvis du opdager en fejl straks efter din bestilling, så tag fat i os med det samme på vores kundeservicemail, og så vil vi prøve at se, om vi kan nå at ændre i adressen.

Er det et abonnement, du har bestilt, så skriv til kundeservice, så det kan blive rettet, inden det første nummer i dit abonnement bliver sendt ud.


Kontakt

Kontakt os på:
Tlf. 70 60 89 99
Mandag-torsdag: 08.00-21.00
Fredag: 08.00-20.00
Lørdag: 09.00-16.00
Søndag og helligdage: 09.00-15.00


[email protected]


Keesing Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
DK-2300 København S