Ofte stillede spørgsmål - Webshop
-
Jeg har lagt en ordre på jeres webshop, men har mod forventning ikke modtaget en bekræftelse. Betyder det, at min ordre ikke er gået igennem?
Prøv at kigge i dit spamfilter, da den godt kunne gemme sig der. Hvis den ikke ligger i spamfilteret, så skriv til os på kundeservice.
-
Jeg har lagt en ordre og er kommet til at lave en fejl i leveringsadressen. Hvad gør jeg?
Hvis det er et blad eller enkelte blade, du har bestilt (ikke abonnement), så kan vi desværre ikke rette i adressen, da bladet/bladene højst sandsynligt allerede er blevet sendt. Hvis du opdager en fejl straks efter din bestilling, så tag fat i os med det samme på vores kundeservicemail, og så vil vi prøve at se, om vi kan nå at ændre i adressen.
Er det et abonnement, skal du logge ind på Mit abonnement med dit abonnements- og postnummer og rette i dine oplysninger.
-
Jeg har bestilt et eller flere blade og vil gerne vide, hvornår jeg modtager det/dem?
Når du køber enkelte blade, er der en leveringstid på 1-3 hverdage. Forsinkelser med posten kan dog opstå. Hvis dit blad/blade er forsinket, så anbefaler vi, at du afventer nogle dage, og hvis det stadig ikke er dukket op, tager du selvfølgelig fat i os på kundeservice.
Vores blade bliver sendt som brev. Det vil sige, at vi eller du ikke modtager tracking i forbindelse med forsendelsen. Så du må endelig kontakte os, hvis du ikke har modtaget dine blade. Så finder vi hurtigt en løsning. -
Jeg har bestilt et abonnement på webshoppen og vil gerne vide, hvornår jeg modtager det første nummer?
Venligst se under abonnement.