• Gratis forsendelse
  • Altid de bedste tilbud
  • Det fulde sortiment
  • Tankesports officielle webshop
Indkøbskurv Indkøbskurv
Toon winkelwagen

Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor har du en oversigt over de oftest stillede spørgsmål.

Spørgsmål til abonnement

Spørgsmål til webshop

 

 

Abonnement

Jeg har et abonnement og vil ændre min adresse eller tilføje en mailadresse.

Det er meget vigtigt, at vi får adresseændringer så hurtigt som muligt. Log ind på www.mitabonnement.dk med dit abonnementsnummer og ret i dine oplysninger.

Abonnementsnummeret står sammen med adressen, når du modtager dit blad.

Kan du ikke finde/huske dit abonnementsnummer, så kontakt abonnementsservice.

 

Jeg har bestilt et abonnement og vil gerne vide, hvornår jeg modtager det første nummer?

Når du bestiller et abonnement på vores hjemmeside, vil du indenfor få dage modtage en mail fra vores abonnementsservice med information om, hvilket nummer der bliver det første i dit abonnement, og hvornår det udkommer. Du skulle modtage bladet senest den dag, det udkommer.

Har du yderligere spørgsmål til dit abonnement, eller vil du have et uddybende svar på et af spørgsmålene, så kontakt abonnementsservice.

 

Jeg ønsker at ændre i mit abonnement – f.eks. skifte blad.

Kontakt abonnementsservice, og vi vil hjælpe dig.

 

Jeg har købt et gaveabonnement og vil vide gerne, hvornår det stopper?

Ved gaveabonnement stopper abonnementet automatisk efter endt periode.

Hvis modtageren af abonnementet ønsker at fortsætte selv, så bed venligst vedkommende om at kontakte abonnementsservice.

 

Bliver mit abonnement fornyet automatisk?

Ja, det gør det, medmindre du opsiger det, senest når du modtager det sidste nummer i abonnementsperioden.

 

Jeg har spørgsmål til, hvordan jeg bliver tilmeldt betalingsservice?

Du kan logge på www.mitabonnement.dk og indtaste dine oplysninger. Har du brug for yderligere hjælp, kontakt da abonnementsservice.

 

Jeg vil opsige mit abonnement?

Log på www.mitabonnement.dk og afmeld dit abonnement. Har du brug for yderligere hjælp, kontakt da abonnementsservice.

 

Abonnementsservice kan kontaktes på:

abonnement@keesing.dk

Tel.: +45 70201553 – mandag til torsdag mellem 9-15 og fredag mellem 12-15

 

Webshop

Jeg har lagt en ordre på jeres webshop, men har mod forventning ikke modtaget en bekræftelse. Betyder det, at min ordre ikke er gået igennem?

Prøv at kigge i dit spamfilter, da den godt kunne gemme sig der. Hvis den ikke ligger i spamfilteret, så skriv til os på kundeservice.

 

Jeg har lagt en ordre og er kommet til at lave en fejl i leveringsadressen. Hvad gør jeg?

Hvis det er et blad eller enkelte blade, du har bestilt (ikke abonnement), så kan vi desværre ikke rette i adressen, da bladet/bladene højst sandsynligt allerede er blevet sendt. Hvis du opdager en fejl straks efter din bestilling, så tag fat i os med det samme på vores kundeservicemail, og så vil vi prøve at se, om vi kan nå at ændre i adressen.

Er det et abonnement, du har bestilt, så skriv til abonnementsservice, så det kan blive rettet, inden det første nummer i dit abonnement bliver sendt ud.

 

Jeg har bestilt et eller flere blade og vil gerne vide, hvornår jeg modtager det/dem?

Når du køber enkelte blade, er der en leveringstid på 10 til 15 hverdage. Forsinkelser med posten kan dog opstå. Hvis dit blad/blade er forsinket, så anbefaler vi, at du afventer nogle dage, og hvis det stadig ikke er dukket op, tager du selvfølgelig fat i os på kundeservice.

 

Jeg har bestilt et abonnement på webshoppen og vil gerne vide, hvornår jeg modtager det første nummer?

Venligst se under abonnement.

 

Kontakt os på kundeservice på:

kundeservice@tankesport.dk

Abonnementsservice kan kontaktes på:

Mail: abonnement@keesing.dk

Tel.: +45 70201553 – mandag til torsdag mellem 9-15 og fredag mellem 12-15